Skola

Jaha, imorgon börjar då skolan igen och med det kommer man in i de vanliga rutinerna igen! Ganska skönt faktiskt, börjar bli lite segt att bara sitta här hemma.

Inte så länge kvar till schacket sätter igång heller. Om jag är hemma så ska jag spela nån tävling i Oskarshamn om några veckor. Micke sa att jag skulle det så det är väl bäst jag lyder. Sen helgen efter tävlingen är det årsmöte, men jag vet inte om jag kan vara med då heller. Är nämligen så att jag ska till Stockholm nån helg, men glömsk som jag är så kan jag inte komma på vilken! Det löser sig nog till slut det med.

Annars får vi väl se hur mycket schack jag kommer spela till våren. Det är ju som sagt skola och jag borde kanske koncentrera mig lite mer på den, men nja jag vet inte. Tror inte det kommer bli så mycket mer plugg bara för att jag sitter hemma, vi får väl se :) Jag ska iallafall få låna några dvd:er eller nåt av Göte N, han tyckte jag behövde plugga teori. Ska nog bli bra!

Har inte blivit speciellt mycket schack nu på jullovet, iallafall inte så mycket som det var tänkt. Har tränat lite bondeslutspel och löst massa problem, dock inte spelat mer än blixt och korr på internet. Måste ju testa lite nyaöppningar innan säsongen sätter igång igen ;)


Nähe, nu är det nog bäst att jag går och lägger mig så kanske jag somnar nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0