Allmän info

Jaha, i onsdags spelade vi blixt på klubben. Väldigt skoj att komma igång igen tycker jag! Micke lyckades självklart vinna  (obesegrad) och boosta sitt självförtroende lite extra inför tävlingen nu i helgen. Jag kom tvåa och Jerry trea.

Imorgon åker då jag, Micke och Kalle till Oskarshamn och spelar OKG-draget. Fick mail från Stefan Fransson och det var tydligen 16 anmälda, så vitt jag vet har ju dock inte Kalle anmält sig ännu. Ska bli roligt detta tycker jag, även om Micke tydligen bestämt sig för att vara sur och otrevlig. Men jag tror nog inte han kommer vara så otrevlig, hoppas inte det iallafall ;)

I eftermiddag blir det träning med barnen i Lindsdal. Känner mig inte riktigt pepp för det, men jag får väl pallra ut mig där ändå. Har dock inte riktigt bestämt mig för om jag orkar det än, kanske bara går och lägger mig och sover hos min syster istället. Vi får väl se hur det blir!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0