Uppdatering

Usch vad jag har blivit kass på att uppdatera här, men det händer ju ingenting! Jag fick inte spela i onsdags heller, då min motståndare var sjuk. Blev istället att sitta i lokalen och titta på alla andra, vilket är ganska långtråkigt efter ett tag.
Inte var det många roliga partier heller, resultaten var väl rätt väntade. Emil slog Janne och Nils-Egon slog Göte M.
Lasse och Anders sköt upp, då Lasse är iväg och firar sin 75-årsdag! Många grattis!

Jag får ju då aldrig spela, får se när Per och jag ska ta igen vårt parti. Kommer dröja ett tag tror jag...

I eftermiddag ska jag (om jag inte är för risig) ut till Lindsdal på juniorträning med barnen. Jag får se hur det blir med det. Nästa vecka Sportlov och blixt!

Kommentarer
Postat av: Karl

Hallå! Mitt och Chrillos parti var väl skoj!?

2010-02-19 @ 08:51:35
Postat av: Johanna

Ett av få kanske, men Chrillo spelade ju ganska dåligt där sen. Synd att han inte hittade alla de fina sakerna som fanns i ställningen...

2010-02-20 @ 11:31:04
URL: http://johannaschack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0