Oj oj oj...

... vad motivationen tryter ibland. Det har varit så himla mycket annat den senaste tiden och för det har bloggen blivit lidande. Jag har tänkt ta tag i det här igen!

Lite summering av vad som hänt:

Allsvenskan slut. Vi kom tvåa i Div 2:7, ett himla bra resultat!
De som medverkat i laget är:
Lasse Svensson, Rikard Unelius, Paul Gröning, Emil Sjöholm, Jan Feldreich (spelade alla matcherna), Karl Malbert (spelade alla matcherna), Paul Johansson, Nils-Egon Göljén, Göte Karlsson, Chrillo Lindholm, Mats Leden och så jag.
Jag är himla nöjd med mitt eget resultat i serien. Obesegrad! 6/7p
Gutt :)

Vi håller även på med Vårturneringen på klubben. Hittils har jag 5/5p, har kvar Emil, 1808 och Anders 2011. Svart mot båda, ska bli spännande...

Ratingen går stadigt uppåt. Just nu ligger jag på 1672 (+109) Känns också ganska bra förstås :)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Håkan J

Härligt att du är igång igen och bloggar. Blev lite orolig ett tag ...

Kul med ratingutvecklingen. Du skulle boka in dej på någon av tävlingarna i vår typ Delötalift och Växjöspelen.

Alla i Växjö hälsar. Speciellt Tom som blev tonåring igår!!! / Håkan

2010-04-13 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0