Torka...

Jag har för tillfället absolut ingenting att skriva om. Har ingen koll på någonting, nästan noll kontakt med schackvänner och desutom har jag fått mail från någon idiot som tycker att jag ska sluta spela och bara lägga ner bloggen.
Kanske skulle man göra det. Har fått mail och kommentarer om hur dålig jag är sen jag började med bloggen och det börjar bli riktigt motigt att ta just nu. Motivationen är inte speciellt hög och det mesta känns tungt.
Jag tycker att alla ska få ha sina egna åsikter, men att avsiktligt trycka ner en annan människa är bara helt fel. Jag fattar inte vad jag gör för fel.
Jag har aldrig påstått att jag är, eller kommer att bli, världens bästa schackspelare. Jag är bara en tjej som tycker att detta spelet är sjukt roligt och intressant.

Jag funderar på att stänga ner bloggen, men det vill jag ju inte heller! Jag har lagt ner enormt mycket tid på denna skiten och jag tänker inte lägga ner bara för att det går trögt.

Vill bara hälsa till alla dessa underbara människor som tycker det är kul att trycka ner mig att ni kan ta er någonstans! Jag tänker fortsätt med allt jag gör ändå, end of discussion!




Kommentarer
Postat av: Mikael Nilsson

Bra! På de bara!

2009-09-13 @ 19:32:12
Postat av: Anonym

Bit ihop, du gör det bra!

Ett extra plus är att du är tjej och kan sporra andra tjejer att fortsätta



/mindre frekvent läsare

2009-09-14 @ 08:14:03
Postat av: farbror

Strunta i vad internet-trollen tycker. Svackor i spelet kommer alltid. Det hör till. Jag skulle sakna din blogg!

2009-09-14 @ 13:58:22
URL: http://farbrortheguru.blogspot.com/
Postat av: Kalle

Ja, fortsätt!!!

2009-09-15 @ 07:53:10
Postat av: Palle

Ja, fortsätt!!!

Sug åt dej av de positiva.... du har en kanonblogg som lyfter schacket! Sådeså...

2009-09-15 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0