Tjejläger i Växjö

I helgen var jag då på läger i Växjö.

Jag hade skitskoj! Har inte haft så roligt på länge. Ett bra och trevligt gäng, både tränarna och alla andra!
Jesper och Stellan är ju helt klart en klass för sig, helt underbara! Även om lägret denna gången kanske inte var lika seriöst som förra så lärde jag mig ändå en del.
Om inget annat så en hel del historia, quizen var skoj.

Jag och Boel var ju såklart bäst på att sätta namn på schackspelarna, hahahahahah!!! Vi var urkassa, 4 rätt av 11 eller något sånt xD
Men sämst var ändå de killarna som satte Carlsen på Petrosian.
Stellan var med på en bild också, fast det var inte han. Det såg verkligen ut som han och jag och Boel dog för några sekunder.

Det vi gick igenom detta lägret var mycket taktik, men Stellan gick också igenom lite öppnings-tjofräs. Jesper kör på med sina bondestrukturer. Angelina, det är dags att vi skärper till oss nu. Nu är det typ 4:e gången eller nåt sånt, haha.

Träningen varvades med chokladprovning och minigolf!
Nästa gången jag träffar tjejerna blir skol-sm, längtar som attsingens!




The gang


Angi och jag spela minigolf som proffs

Fler bilder som är betydligt mycket mer pinsamma kommer så fort jag lagt in dem på datorn och Angi skickat sina.


Kommentarer
Postat av: Angie

Sorry att jag är jätteseg!! Vet inte om jag hinner skicka de innan skol-sm, slarvar alltid bort sladden så jag hinner inte ladda över bilderna (:

2009-10-04 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0