Home again

Jaha, nu har jag varit hemma en timme ungefär och tänkte jag skulle uppdatera lite snabbt innan jag lägger mig.
Var inne i Kalmar och var med på Kalmar SK's juniorträning. Var mest med som "ledare". Kommer i fortsättningen att vara med där inne på torsdagar och hjälpa till och kanske få lite träning på köpet också ;)

Var i alla fall ganska trevligt där inne, fick ju slå Micke några gånger i blixt så det gjorde det helt klart värt resan. Hahahaha...


Imorgon är det den tredje deltävlingen i blixt-km. Hoppas det kommer lite folk också så det blir lite match. Så tråkigt och ha blixt-turnering på 5-6 pers ju. Jaja, det återstår att se.

Nu ska jag sova, god natt! ZzZzZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0