Dag två skol-sm

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering innan jag går och lägger mig nu.
Inte helt nöjd med min prestation idag, men det är i alla fall godkänt. Spelade riktigt bra i de första partierna, men sen gick det bara utför. Hjärnan bestämde sig för att kopplas bort och då fanns det inte mycket jag kunde göra...
Vi har också kollat på VM-kvalet mellan Sverige-Danmark. SKIT, är väl så jag skulle sammanfatta det. På hotellet där vi såg matchen träffade vi också en jättetrevlig norrman. Han berättade lite allt möjligt, bl.a att han skulle på hobby-mässa här i Göteborg. Han höll på med järnvägar och sånt (modellbygge).
Har varit en trevlig dag och jag känner mig taggad inför i morgon. Nu ska jag bara se till att få lite sömn också, men det lär ju inte vara så svårt eftersom jag praktiskt taget sover när jag skriver detta.
Bra dag för Småland, nu kör vi på sista ronderna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0