Dag ett skol-sm

Då är denna första dag äntligen slut. Det har gått lite blandat idag.
Totalt har det gått bra för Småland idag, men vem trodde inte det? 
Jag har en förlust, en förlust och en vindruva. Ursäkta humorn, har Birgitta bredvid mig just nu och vi är trötta som bara den...
Första partiet spelade jag uselt och andra likaså. Skillnaden var dock mina motståndare, den ena bra och den andra mindre bra. Min andra motståndare satte bort pjäs i 5:e draget, säger ju en del.
Nehe, nu avslutar jag min dag på denna jobbiga mac-datorn. (eller fina som Birgitta säger)
Linda ligger i överslafen och skrattar gott. Nu ska vi sova
Sov sött, ses imorrn "macken"    á la Roy och Roger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0