Bara ett inlägg

Jaha, jag har inte skrivit på ett tag så det är väl dags nu. Har precis kommit hem från Polen, där har jag inte kunnat skriva något.
Det har blivit mycket lite schack för min del den senaste tiden. Skolan tar upp ALLDELES FÖR MYCKET TID. Skönt att nian snart är klar nu ;)
Ska kanske inte spela SM iallafall nu för jag har nog inte råd. Det kostar för mycket det där. Nehe, jag får väl hålla mig här hemma i Kalmar/Smedby och spela istället. Ska spela med småttingarna i Lindsdal på fredag, avslutning tror jag att det blir. På onsdag är det styrelsemöte också, kommer nog mest att handla om flytten.
För er som inte vet det så ska SK Framåt byta lokal och vi kommer fr.o.m i höst att vara på Lötvägen i en föreningslokal där. Kommer säkert att bli jättebra, men det blir en omställning att jämt plocka fram och tillbaka pjäserna, men det blir nog jättebra! Hyran är mycket lägre och det kan det ju vara värt då!

Tävlingar jag hoppas på att spela:
*Växjöspelen
*SM i Kungsör
*"Sommarschack" i Kalmar (Kalmar SK arrangerar)
*Något läger mer juniorerna i klubben

Det var allt för mig för ikväll. Tjingatjång!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Har du spelat Rödeby Open? Om inte tycker jag du ska prova, en av Sveriges bästa turneringar för klubbspelare.

2009-05-27 @ 04:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0