Trött

Ska snart gå och lägga mig nu så jag tänkte bara slänga in en kort uppdatering innan.

Tränar en del nu, det är ju jullov och jag tänkte använda det. Det jag mest tänkt träna är slutspel, då mest bondeslutspel. Olika typställningar och annat smått och gott. Tänkte även kolla upp lite nya öppningar, är så himla trött på att spela e4 nu så jag ska byta. Tänkte att jag kanske till våren skulle börja spela d4 istället, vi får väl se.

Spelade lite blixt med Micke på blip, resultatet behöver vi ju inte gå in så nära på. Jag vann ju första iallafall... Han krossade mig även i Betapet så jag blev på så där lagom bra humör. Jag SKA slå honom i det någon gång!

Har även kommit på att jag bloggat i över ett år nu! Om man räknar på båda mina bloggar då, hade ju en innan denna. Skamligt att jag inte kom på det i november, borde skrivit nåt "Jubileumsinlägg" eller något sådant. Jaja, inget att göra åt nu.

Ska spela lite blixt på PlayChess innan jag lägger mig.

So long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0