Bara en vecka kvar...

Har idag anmält mig till MSF i Malmö och jag längtar. Tror det kommer bli sjukt skoj, även om jag blir omringad av ölänningar.
Vi åker från Kalmar redan vid 9.00 och åker mot Alvesta för att plocka upp nån och sedan drar vi iväg söderut. Tydligen har Micke bokat nåt "sunkigt lägenhetshotell" (direkt citerat). Jag bryr mig inte så mycket var jag bor, jag har ju iallafall trevligt sällskap! Det är ju det viktigaste faktiskt.

Hoppas det schackliga blir någorlunda också.


Var sista träningen i Lindsdal idag också. Ca 8 stycken idag, det går i konstiga vågor det där... Hade iallafall roligt, efter att jag allvarligt funderat på att ringa till Kalle och säga att jag var sjuk. Hade faktiskt ingen lust att åka dit, men det var ju bra att jag ändrade mig då.
Tre av juniorerna har fått med sig GABIÖ-häften hem över jullovet och jag hoppas de använder dem väl, det hade jag gjort ;)


Nehe, nu ska jag väl snart gå och lägga mig tror jag. Helt slut efter 4 Luciatåg idag och skolstart vid 7.00.

Tjingalång flaggstång!

P.S En uppsjungningsövning vi körde. Testa att sjunga "I've got a head like a pingpong-ball" riktigt fort till en passande melodi, sjukt svårt kan jag säga (:

D.S 


Kommentarer
Postat av: John

Låter trevligt!



Vad är Gabiö?

2009-12-11 @ 23:02:05
Postat av: Johanna

Vet du inte vad GABIÖ är John?!?! Nu blir jag nästan lite besviken.

Det står för:

Gaffel Avdragare Bindning Instängning Överlastning

Massa olika uppgifter på dessa olika teman :)

2009-12-12 @ 11:23:04
Postat av: John

Tja vi tränar inte så mycket med häften i vår klubb vi spelar mest.

Är det svåra uppgifter?

2009-12-12 @ 17:47:40
Postat av: Johanna

Nej, det är för nybörjare (:

2009-12-12 @ 18:08:15
Postat av: Nick

Vilka ölänningar blir det!?

2009-12-14 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0