*suck*

Sitter och klagar lite för mig själv över allt som måste göras innan Uteschacket. Det blir en hel del när alla bara försvinner hela tiden utan att göra det dom ska. Usch, fy och blä...
Blir så trött! Varför försvinner alla hela tiden!?
Fattar man inte att man bara ökar arbetsbelastningen på alla andra, dvs mig och Chrillo för tillfället. Varför skiter man bara i och göra sådant som sedan länge är bestämt?!
Ahhhhhh... Har lust att skrika rakt ut åt allt.
Inget styrelsemöte blir det heller pga att alla är borta av olika anledningar. *suck*

Hur blir det till hösten undrar jag? Schacksäsongen sätter ju snart igång och vi har knappt inget folk. Åhhhhh vad trött man blir!?
Ingen juniorledare
Ingen fast lagledare
En trött och utsliten styrelsemedlem (jag)
Och en ordförande som börja tappa suget

Andra felar också, men jag tänker inte nämna dessa då det är fel.

När ska folk vakna upp och inse att det inte funkar längre!? Som det är nu så kommer det inte hålla speciellt länge. Var tar alla eldsjälar vägen egentligen?
De bara försvinner, en efter en...

Kommentarer
Postat av: Josef

Det är så det ser ut i många schackklubbar och föreningar i Sverige.

2009-08-23 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0