Kort uppdatering

Då jag precis börjat gymnasiet så har det inte blivit någon uppdatering på ett tag. Jag kommer ikapp när jag kommit in i mina vanliga rutiner.
Vet inte hur mycket datortid jag kommer ha tid med kommande veckor eftersom jag ska bo hos min syster då mina föräldrar åker utomlands i två veckor (nej nej, jag är inte alls jätteavundsjuk...)

På onsdag börjar schacket igen, äntligen. Imorgon åker EM-representanterna till Italien.
Smålänningarna är Angelina Fransson och Tom Rydström. Jag kommer hålla koll på dem via internet och mail. Hoppas verkligen det ska gå bra för dem. Som sagt så kommer jag följa dem och skriva in deras resultat.

Annars händer det inte så mycket, längtar till på onsdag.

HEJA ANGIE OCH TOM!!!

Kommentarer
Postat av: John

Kommer det finnas livebräden att se på?

2009-08-29 @ 10:05:45
Postat av: Johanna

Ingen aning, hoppas det :)

2009-08-29 @ 13:29:56
URL: http://johannaschack.blogg.se/
Postat av: Palle

Äntligen!! Ska bli gött med schack igen... frågorna är många! Ska Mats låta bli att öppna med c4 och gå över till d4? Kommer Johanna att moget och välövervägt börja exprimentera och öppna med andra bönder som vit?? g4, c4 eller det säkra alternativet d4??? Ett är säkert Palle har slutat med b6 som svart... eller?

2009-09-01 @ 09:30:07
Postat av: Angie

Naw, tack så mkt (:

2009-09-20 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0