Längesedan

Ja, det var inte igår som jag skrev ett inlägg här sist... Lite sugen börjar jag faktiskt bli, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Lite kort vad som händer:

Vi har fått igång en regelbunden juniorträning i SK Framåt med ca. tio barn i åldrarna 6-13 år och allt funkar superbra! Vi har tänkt att åka till Växjö och spela Växjöspelen i sommar, vi får se hur många vi får ihop!

Jag hoppade av KM i klubben i år för jag var så himla trött på allt och alla, kortfattat. Det kommer ta lite tid innan jag kan komma tillbaka på riktigt och jag längtar tillbaka till den tiden då jag faktiskt tyckte det var ROLIGT att komma på onsdagarna. Det ska nog funka, men fram tills dess nöjer jag mig med måndagarna som juniorledare!

I privatlivet rullar allt på, snart färdig med andra året på gymnasiet och det kunde inte vara skönare!

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Tjena. Har verkligen saknat dina goa inlägg. Skönt att e dej på banan. En period var din blogg en absoluta favoriten. Tack för reklamen för Växjöspelen. Kul om riktigt många kommer!

2011-05-27 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0