Uppdatering

Imorgon blir det schack i Lindsdal. Första träningen nu i vår, ska bli väldans skoj!

Sen blir det samling inför seriematchen på söndag. Lilla Puben klockan 18.00, be there!

På söndag är det då seriematch 1796 har vi i snittranking och vårt bästa lag för säsongen, väldigt skoj! Synd bara att vi inte har något av de tuffare lagen, Rödeby borde vi ta speciellt med vårt lag. Får se om jag får bara med, antagligen inte eftersom jag sitter på sista bordet. Dit ska jag iallafall :)

Imorrn tänkte jag även anmäla mig till den där tävlingen i Oskarshamn. Jag och Micke ska dit, kanske även Albin och Philip, vi får väl se!


Nu ska jag spela lite blixt på Playchess, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0