Söndag

Jaha, idag har jag ägnat större delen av dagen vid datorn. Har gjort massa drag på mina korrpartier, annars har det inte varit så mycket.

Har dock gått omkring i huset och letat efter mina schackpjäser till mitt lilla plastbräde.  Min 1,5 år gamla systerson tyckte om dom och han har spritt dom lite överallt. Hittade två i köket, en i lekrummet och tre på toan! Nu saknas det bara en springare, får se om jag hittar den :)

På fredag sätter träningen igång i Lindsdal igen. Efter det är det samling inför seriematchen, får se hur det blir med det!

För övrigt håller jag få att avlida av tristess, har ju inte spelat nån schack på superlänge! Tur att det inte är så länge kvar tills det sätter igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0