Snabb uppdatering

Sitter här i bibblan på Stagg och tråkar lite. Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering innan jag börjar


Onsdag är det inget spel, frirond. Ska dock träffa Palle J och fixa lite grejer till jag åker på Skol-SM på fredag. Göteborg, here I come!

På torsdag beger jag mig till Lasse Svensson för att låna lite böcker i, vad han nu säger, sitt numera dammiga schackbibliotek. Han ville eventuellt också ha stryk i blixt, och det fixar vi ju! ;)

På fredag åker jag då till Göteborg och Skol-SM. Ska bli jätteskoj.
Åker med tåget 09.02 från Kalmar till Växjö. Därifrån ska hela gänget åka med en minibuss som Håkan Jalling fixat. Hur ska jag klara mig mellan Växjö och Göteborg med Johnny i bilen!?!?!

Kommer försöka uppdatera på någon dator och jag hoppas ni följer mina resultat på hemsidan sen...


Japp, nu börjar jag snart min första lektion så jag sticker nu!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Håkan J

Det blir till och med två minibussar och en bil. Vi blir 16 spelare från Småland på campen. Och du "slipper" Johnny som inte åker i samma minibuss ...

See you in Växjö on Friday!

2009-10-06 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0