Slut på schackdagen

Jaha, nu har jag precis kommit från Kalmar SK's juniorträning. Sitter på min pappas dator på jobbet och skriver lite. Har ganska tråkigt just nu faktiskt.
Det var ingen stor skara barn som kom för att spela schack idag heller, denna dagen kom det bara en liten kille. Han var dock riktigt riktigt duktig, och endast åtta år gammal. Förhoppningsvis så kommer han fortsätta spela och bli bättre och bättre.

Jag själv satt i ett annat rum med Jimmy, Kevin och Mattias och spelade lite chock och annat. Jag vann alla korrschackpartierna utom två tror jag. Blixtarna gick också till min fördel, fick även idag äran att slå Micke i en blixt! ;)

Fick även träffa den andra Micke (alltså Nilsson) som jag självklart saknat såååå mycket. Och han har ju saknat mig ännu mer, fast han inte visar det. Hahaha!

Nehe, nu får jag väl sitta här och tråka i min ensamhet. Kan inte spela schack eller nåt på den här datorn pga alla olika spärrar och brandväggar.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Micke Nilsson

Självklart har jag saknat dig. Var ju en hel vecka sen sist..... Hm. Spelade du korrschack?

2009-10-29 @ 21:39:56
Postat av: Johanna

Jag spelar bara på SchackOnline :)

2009-10-30 @ 10:25:47
Postat av: John

chess.com borde funka även om du har brandvägg etc...

2009-10-31 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0