Lite tur ska man väl ha?

Eller kanske vääääääldigt mycket.

Spelade så himla dåligt ikväll, men på något konstigt sätt så vann jag. Hade förlust-ställning nästan hela partiet genom och det slutade med att jag mattade Palle. Jag låg under med tre bönder och hade absolut inget att spela på, men jag försökte ändå. Sen hittade jag en liten sak som såg lite farlig ut, men som var helt lugnt.
Detta såg då inte Palle och jag lyckades få en etta i protokollet. Kanske lägger jag ut partiet så får ni se hur uselt jag spelade...



Jaja, det var allt för ikväll, nu ska jag nog sova...


Eller förresten, vill bara passa på att säga lycka till till Micke på söndag, du vet att du har mitt stöd fullt ut ;)


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mikael Nilsson

Tack så mycket! Detsamma....

2009-10-22 @ 16:55:17
Postat av: A.

Lägg ut partiet kommenterat omedelbart!

2009-10-22 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0