Konstig dag

Hej alla tappra läsare!

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering medan jag faktiskt har tid att andas! Idag har det varit lite småkonstigt i skolan, två brandlarm inom loppet av ca 20 min. En typ skitsur rektor och polis, hmmmm...

Visste inte att det fanns huliganer på Stagg, trodde alla dom var borta på Kagg! ;)



Nehe, ikväll kanske jag superduper eventuellt ska till Nybro och spela lite skojschack med dom. Kunde ju vara skoj, men vet inte hur jag ska ta mig hem sen. Jaja, det löser sig väl


Om jag inte åker dit tänkte jag stanna hemma och plugga bondeslutspel. Ganska roligt faktiskt!!!


Nu ska jag titta på tv en stund och sen drunkna i läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0