Musikcafé

Detta har absolut inget med schack att göra, bara så ni vet.

Tänkte bara passa på att bjuda in de som vill till Musikcafé i Dörby Församlingshem (där Uteschacket spelas varje nu för tiden) imorgon kl. 18.00. Jag kommer vara med och sjunga med min kör.
Ledare är Anna Weister med sin man Andreas. Gospel på schemat, skulle vara kul om det kom mycket folk! (Micke N, du är inte inbjuden, bara så du vet det.) ;)


Nehe, nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv ett tag hade jag tänkt. Nej, det är inget speciellt som hänt, bara lite nere efter alla idioter i skolan...

Tjingatjång!

Kommentarer
Postat av: Micke Nilsson

Hur kommer det sig att jag inte är inbjuden?

2009-11-21 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0