En räddare i nöden

Idag var det som vanligt schack med småbarnen ute i Lindsdal. Dock höll jag på att få panik när ingen förutom jag själv kunde komma. Jag hade dessutom med mig mina små syskonbarn och jag visste att det skulle bli kaos om jag skulle ha hand om det själv.

Palle jobbade, Chrillo jobbade, Mats var dålig och så tänkte jag "Karl kanske kan" och det kunde han. Han sa, inga problem var och när? Jag blev så lycklig :)


Karl ställer alltid upp när det kniper sig, en riktig räddare i nöden :)

Kommentarer
Postat av: Palle

Som kikar in precis innan John Blund knackar på kan bara hålla med...

Kalle är en klippa!

2009-11-28 @ 00:32:19
Postat av: Kalle

Äsch, det var väl inget...

2009-11-29 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0