Blöööö

Hej alla!

Är så sjukt trött hela tiden och bloggen lider fruktansvärt av detta. Har gått och blivit jätteförkyld nu också
*nöff nöff*

Nej nej, men jag har nog åkt på en halsfluss eller nåt sånt annat mysigt. Nyser var tionde sekund också, hmmm...

Jag vill faktiskt passa på att gratulera Lasse Svensson till att ha blivit tränare för IFK Kalmar's damlag i fotboll. Division I nalkas! Tyvärr kommer väl detta betyda att vi ser dig ännu mer sällan, men bara du är glad så!
Många grattiskramar från mig i alla fall!

I skolan håller jag på med ett litet arbete om Kasparov nu. Ska ha ett muntligt föredrag om honom på svenska. Kommer handla mest om honom i politiken, anti-Putin som han är. Min inrikting blir "idrottsmän i politiken"
Den du ;)


Vill också bara säga att SchackPinglorna är i full gång, jag, Angie och Birgitta Rydström ska träffas nästa vecka (förhoppningsvis) och gå igenom lite mer detaljer för hemsidan. Håll utkik efter detta!

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0