Uppdatering

Ja, det har ju inte hänt så speciellt mycket men det är väl dags för en uppdatering.

I onsdags var det första ronden i Vårmästerskapet. Jag fick inte spela, då min motståndare inte ville ge sig ut i ovädret. Jag tycker dock att han kunde ringt och berättat det, men nu blev det som det blev. Han ringde sedan i torsdags och bad om ursäkt och lämnade en w.o. Synd att jag inte fick spela...

Blev inget juniorschack i Lindsdal igår för min del. Slutade ju inte skolan förrän 15.30.

I eftermiddag är det dags för Årsmöte. Chrillo skulle hämta mig vid 14.45 tror jag, det märker jag väl.

Just nu är jag lite barnvakt och sitter och myser med min 1,5 år gamla systerson. Får väl flytta mig från datorn nu så dom andra två huliganerna får spela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0