OKG-draget

Tävling i Oskarshamn i helgen då. Blev ju ett riktigt misslyckande faktiskt. Men jag spelade riktigt bra i några partier, sen riktigt uselt i två, Blev till slut 2/6 poäng mot hårt motstånd. Efter tre ronder var Micke den lägst rankade jag mött så det blev lite sådär faktiskt.

Tog iallafall en skalp i första partiet och vann mot en på 2000. Kändes rätt gutt, även om det egentligen var remi men han satte bort sig.
Spelade även jättebra mot Anders Svensson från Västervik. Stod på klar vinst, ett litet drag och allt var borta. Det var ju himla skit faktiskt. Hade varit kul att vinna det, men jaja skit samma!

Annars var det väl en ganska jobbig turnering. Mattiderna var väl kanske inte jättebra planerade, men det fick väl funka iallafall. Trött blev man ju när man började vid 8.00, usch... Alldeles för tidigt för mig :)

Kommer antagligen lägga upp mitt parti mot Anders Svensson, är riktigt nöjd med mitt spel där.

Trevlig helg var det iallafall med Micke och Kalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0