*pust stånk och stön*

Internet är helt skit på min dator just nu, därför blir det sällan några uppdateringar.
Jag kan inte komma in på JEM-sidan så därför har inga resultat kommit därifrån, riktigt RIKTIGT irriterande. Hoppas det går bra för allihopa iallafall!

Om någon gullig underbar själ där ute någonstan i detta avlånga land råkar veta hur det gått för de svenska deltagarna så får ni gärna maila mig eller kommentera här. JAG VILL BARA VETA HELT ENKELT!

Haha, jajaaa..

Har också idag fått veta att det inte kommer bli något juniorschack, ingen ledare och inga juniorer... Liiiite svårt då kan jag meddela. (Bara upplyser så ingen försöker sig på något sånt).

Annars just nu så går jag igenom gaaaamla partier, riktigt skoj faktiskt. :D


Vill också passa på att säga att idag är det 5 år sen jag satte min fot på schackklubben. Tiden går fort, känns som igår som jag in på klubben och blev skiträdd för Chrillo första gången. (Jag var LIVRÄDD för honom när jag började) Men inte idag inte, nähe. Vi är ett sånt team så ;)


Jahapp, nu ska jag lyssna på lite musik och vänta på att min syster ska komma hem. Jag är HUNGRIIIIG

Kommentarer
Postat av: Mikael Nilsson

Jag är fortfarande rädd för Crillo. Schacksnack följer junisarna på: http://www.schacksnack.se/ungdoms-em-kl-15

2009-09-08 @ 07:44:24
URL: http://olandsss.blogspot.com/
Postat av: Kalle

Här kommer lite uppdatering:

Angelina har 3 av 7 och ligger i mitten av fältet.

Louise har spelat bra men också haft lite tur med lottningen och har 4 av 7. Jessica har 3,5 av 7 och har stött på mycket hårt motstånd. Bäst av tjejerna går det för Inna. Hon har 6 av 7, ligger trea och har för närvarande en prestationselo på 2408!



På killsidan spelar Tom bra med 3,5 av 7. Sämre går det för Nils Grandelius som trots att han är högst rankad bara tagit 4 av 7.



Med denna länk kan man nå alla resultat, om än med viss svårighet eftersom resultatredovisningen är mycket rörig.

2009-09-08 @ 07:45:05
Postat av: Kalle

http://www.euroyouth2009.com/euroyouth_popup.php?Section=GU16&rd=4&TypeInf=1

2009-09-08 @ 07:46:37
Postat av: Håkan

Gå in på länken du fått av Kalle och klicka på SWE så har du alla resultat där sedan kan du klicka runt om du vill se mer. Vill bara kommentera att Inna delar ledningen.

2009-09-08 @ 10:32:59
Postat av: Micke Nilsson

4,5 har Nils, men visst det är ju inte så bra....

2009-09-08 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0