Packing

Hallå alla!
Tänkte bara slänga in en uppdatering nu mitt i all packning. Är i stort sätt färdig, sitter och lägger in lite musik på mobilen. Ska ju sitta i minibuss några timmar, då behövs bra musik.

Min musiklista består bl.a av:
Ted Gärdestad
Tommy Körberg
Disney-musik (timon och pumba)
ABBA
Mamma Mia-soundtracket

Osv osv osv...


Var hos Lasse S idag och lånade två böcker, en om bondeslutspel och en kombinationsbok. Spelade också tre blixtar. Det gick dock inge bra för min del. Såååå dålig är du inte Lasse! ;)


Nehe, nu ska jag sova. Måste upp vid 7 imorgon, senast...

Kommentarer
Postat av: Angie

Finns det bättre musik än Disney? (:

2009-10-18 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0