Schack i Kalmar

Jaha, nu är man hemkommen från lite schack i Kalmar. Idag har jag inte spelat mer än lite blixt mot Micke Nilsson (resultaten behöver vi ju inte gå in så mycket närmre på).

Stannade kvar en stor del av tiden och tittade på de otroliga partierna som spelades. Man kan nog säga att det är ganska blandad styrka i klubben. Roligaste partiet var nog ändå Micke N-Sveinung, Micke spelade faktiskt rätt bra och använde oroväckande mycket tid. Jag har nog aldrig sett honom tänka så febrilt! ;)


Nehe, nu borde jag skriva min komplettering på historia-kompletteringen, men har ingen lust. Får chatta lite med Micke istället, trevlig prick det där!

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: stefan67

Oj, har du spelat mot Sveinung. En gammal kompis till mig sedan min tid i KalmarSK. Lite ojämn i spel men en blixztrande positionsspelare. Dessutom überintelligent och skitsmart, har förmodligen lika många högskolepoäng som jag har i LASK-rating.

2009-11-23 @ 23:28:51
Postat av: stefan67

Edit:

Läste din blogg ännu en gång insåg att det var ett parti du spanade in. Sorry, korrigerar så gott jag kan.

/s67

2009-11-23 @ 23:31:15
Postat av: Anonym

Edit igen:

Sorry, Sveinung, om jag hänger ut din spelförmåga här på Johannas blogg. Men jag ser att du slipat din spelstil och jag påstår att jag har inte haft en chans mot dig idag.

2009-11-27 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0