Jaaaaaaaaaaa!

Tjohoooo!
Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit segern är vår! :D

Spel mot Växjö-Glasriket II idag då. En riktigt go vinst blev det, mycket bra allihopa!
På pappret såg det mörkt ut för SK Framåt med en snittranking på drygt 100p lägre än motståndarna. Men, papper spelar ingen roll i SK Framåt! Här tar vi var dag som den kommer!

Slutresultatet blev 4½-3½


Jag är ganska nöjd med mitt spel. Offrade kvalle och stod riktigt bra, fick igång ett ordentligt kungsangrepp. Efter det tvingades jag till flera avbyten, men min löpare blev stark. Jag vann tre bönder och efter det var det slut och min motståndare gav upp.

Rickard Unelius - Alf Isaxon 0-1
Lasse Svensson - Peter Lundstedt?? ½-½
Björn Bäckström - Angelina Fransson 1-0
Karl Malbert - Ambjörn Jönsson 0-1
Emil Sjöholm - Mattis Olofsson-Dolk 1-0
Jan Feldreich - Lars Hjort 1-0
Paul Johansson - Tom Rydström 0-1
Johanna Lundström - Pekka Suonpää 1-0


Så en varning till alla er där ute. Räkna inte ut SK Framåt, för vi är heta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0