Hahaha

Jag undrar verkligen hur mycket tur en människa kan ha i en och samma turnering!!! xD

Ikväll spelade jag svart mot Göte Karlsson och efter ca 15 drag gav jag bort kvalité. Inte jättesmart kanske, men jag fortsatta självklart ändå. Efter ett tag börjar jag stå riktigt taskigt, kungen och damen hamnar helt fel och jag ser förlusten komma mot mig. Men sedan händer något. Göte börjar tveka och anfaller inte som han borde, pjäserna hamnar på mindre bra rutor och min häst får ett fantastiskt fält!!!

Efter detta vinner jag till slut efter några timmars stret. Alla var ju klara så himlans tidigt så vi var färdiga sist.
Hmmm... Och vi som kör med mindre tid och alla, skärpning gubbar. Tänk på att ANVÄNDA tiden VÄL. Och ni som alltid klagar på mig ;P


Nehe, nu ska jag väl skriva ett litet referat tänkte jag, ska bara försöka komma ihåg resultaten också!

Tjingalång flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0