Schacksugen :S

Herregud, jag fattar inte att man kan sakna något så himla mycket! Jag sitter och spelar på internet och läser schackböcker nästan varje dag, men det är ändå något som saknas. Jag HATAR sommaruppehåll!!! Det är så HIMLA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT! Jaja, man får väl tråka sig med att titta på gamla usla partier och sådant istället. Imorgon ska jag iallafall in till Kalmar och spela Kalmar SK:s sommarschack-turnering. Det var riktigt trevligt förra gången och jag tror nog att det ska bli det igen! Kan jag verkligen rekommendera för alla schacksugna där ute. Det är bara att komma till Kalmar SK:s klubblokal (Kungsgårdsvägen 22) imorgon klockan 18.45.

Förövrigt väntar jag på att sommaruppehållet ska ta slut och att jag ska få träffa min schackgubbar igen ;)
Kanske blir det en loppis i sommar.
Funderar också på att gå bort till Silverbacken och kolla om dom är intresserade av att ha lite "Sommarschack", man måste ju underhålla sig med något iallafall.
Jaja, tjingalång!
*Utklipp från Kalmar SK:s hemsida* www.kalmarsk.se

SOMMARSCHACK

Spelform: Snabbschack, 5 ronders monrads, 15 minuters partier.

Plats: Kungsgårdsvägen 22.

Tid: Torsdagar kl. 19:00 den 28/5, 11/6, 25/6, 6/8, 20/8.

Anmälan: Senast 18:45 på spelplatsen.

Startavgift: 40 kr per kväll (kaffe ingår).

Poängberäkning: (vid 8 deltagare) 5, 4, 3, 2, 1 för 1:a till 4:de plats. (vid 10 deltagare) 6, 4, 3, 2, 1 för 1:a till 5:e plats osv. Alla resultat räknas.
Frågor: Kontakta Mikael Ohlsson, tel: 0480-27990 eller 076-8407990
e-mail: [email protected]

Sponsor: Inredningsshopen i Kalmar
 
Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Palle

Ska du spela i Kalmar ikväll?

2009-06-25 @ 11:10:52
Postat av: Johanna

Det gjorde jag, det gick inge vidare :S

2009-06-25 @ 23:09:26
URL: http://johannaschack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0