SK Framåt-profiler 4. Lasse Svensson

Rating: 1976

Här har vi SK Framåt's juniorledare och även den som lockade mig att börja. Även den nu högst rankade spelaren i klubben. Han är en trevlig och glad person med mycket teori och många idéer i skallen. Räkna långt och exakt, det är hans greje det. Minnet, det finns där också!!! 
Han har hjälpt mig otroligt mycket och gjort mig till den pjäsflyttare jag är idag ;)
Enligt Lasse blir man inte schackspelare förräns man har en rating på 1500-LASK, innan dess är man bara pjäsflyttare. Haha, jag jobbar på det Lasse, jag jobbar på det!


Kommentarer
Postat av: Pelle

1976 är ju inte direkt jättemycket.

2009-07-11 @ 12:44:33
Postat av: Johanna

Ehhh, nej?

2009-07-11 @ 18:47:54
URL: http://johannaschack.blogg.se/
Postat av: Anonym

1976 är bättre än den genomsnittlige klubbspelaren, dock är det allänt känt att det är inflation i lask-systemet.

2009-08-23 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0