Längtar alldeles för mycket

Uuuuusch vad jag HATAR sommaruppehåll. Det måste vara det värsta som finns. Jag har absolut inget att göra om dagarna, ingen att träna eller spela schack med och jag är totalt uttråkad!!!
Schacket sätter ju inte igång förräns i september. SEPTEMBER!!! Hur ska jag klara mig så länge?! xD

Har iallafall en tävling att se fram emot och det är Uteschacket och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag ska kunna spela Rödeby Open också!

Vill också passa på och gratulera Växjö-spelarna som var med i Politiken Cup för en mycket bra insats. Bra jobbat:
Bengt Wihlborn
Mattis Olofsson-Dolk
Tom Rydström

Jahapp, som ni kanske märkt så har jag ändrat lite i menyn och skaffat mig en signatur!

Ha det bra // Johanna

Kommentarer
Postat av: caro-hej

vad hänger på om du kan spela rödeby eller inte??

2009-07-29 @ 14:15:42
Postat av: Johanna

boende.. :/

2009-07-29 @ 17:01:18
URL: http://johannaschack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0