Imorgon smäller det!

Ja, imorgon är det då dags för den efterlängtade resan till Malmö. P.g.a. skitvädret ute så ska vi åka en timme tidigare än tidigare beräknat. Alltså blir jag hämtad här hemma vid åtta-tiden.

Ska bli riktigt trevligt detta tror jag. Har peppat upp mig totalt så jag ska klara den långa bilfärden.
Tydligen så ska (enligt Conny)  Albin ta hand om mig, så jag känner mig säker. Hahaha! Ganska roligt faktiskt.


Nehe, nu ska jag packa det sista och sen ska jag äta mat! Mums :)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Så du har gått o längtat till Malmö Open?Jo,det är en trevlig turnering,har spelat den ett par ggr för ett tag sen.Hej förresten!Jag heter Alexander Johansson och spelar för LASK,tar ett uppehåll just nu från schacket så är inte så aktiv därför:)BRA ide förresten o göra en schackblogg ur ett "kvinnligt perspektiv",jag tror det kan behövas!Det är verkligen synd att det är få tjejer som spelar schack,hoppas du kan motivera dem något iallafall!

2009-12-19 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0