Bedrövligt...

Det är nog ett bra ord för att beskriva de flesta av dagens blixtpartier. Den enda som spelade någorlunda bra var kvällens vinnare, Micke Nilsson. Grattis till det!

Vi övriga spelade, som sagt, ovanligt kasst faktiskt, men det är ju bara blixt så vad gör det egentligen?

Imorgon är det återigen dags för schack i Kalmar, teori med Göte Nissinen :) Verkligen jättesnällt av honom att hjälpa mig. Och sen har jag ju också kört en del slutspelsträning med Micke Ohlsson på tisdagarna, också väldigt roligt.

Vi har ju ingen träning i SK Framåt så då har det blivit så att jag fått börja träna med konkurrenterna. Jag tycker det är roligt iallafall och jag skiter helt fullständig i om några i Framåt tycker det är dåligt. Jag gör ändå precis som jag vill, som jag alltid gjort.


Nehe, nu är det nog dags att jag börjar plugga. Muntlig redovisning på det Behavioristiska perspektivet imorgon, hm...

Kommentarer
Postat av: Micke Nilsson

Väldigt vad tuff du var då....

2009-12-02 @ 23:05:13
Postat av: Palle

Tycker du bevisar det att det går riktigt bra när du gör som du alltid gjort... sedan får väl andra tycka som de vill... sådeså!

2009-12-02 @ 23:46:26
Postat av: Johanna

Jag är tuff micke, som att du inte redan visste det(:

jag gör alltid som jag vill

2009-12-03 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0