Två veckor kvar

Hej allihopa!
Igår slogs besökrekordet på bloggen, alltid roligt. Över 250 besökare blev det, jajamänssan! Underbart :)

Nu för tiden ägnar jag mig inte så himla mycket med schack, jag har nog överarbetat mig senaste tiden. Nu börjar snart skolan och schacksäsongen sätter igång och jag hoppas kunna komma in i mina vanliga rutiner. Idag vill jag efterlysa en JUNIORLEDARE som finns någonstans i Kalmar-trakten. Då Lasse Svensson meddelat att han tar en paus på obestämd tid så är det lite tunnt på sådana.
Jag kanske ska börja och träna med Kalmar SK, men jag vet inte riktigt. Det är något med det som inte känns helt rätt... Jag har spelat i SK Framåt i 5 år nu till hösten och det har varit fantastiskt roligt! Jag kan inte tänka mig att spela någon annanstans. Måste ju dock få lite träning och vad gör man då?

Annars just nu så funderar jag lite på hur vi ska få ihop folk till ett lag i Allsvenskan, hur ska det gå? Vi har under detta året "förlorat" våra tre högst rankade spelare och utan dem kommer det blir tufft. Man kan ju nästan räkna med att vi kommer åka ner i trean i år, men vad gör det egentligen? Inte mycket...

Vi får ju en nystart i klubben nu med lokalbyte och så, jag hoppas verkligen att det kommer bli bra. Eller vänta lite nu, Jag VET att det kommer bli bra.

Det var allt för idag, alltid roligt med lite nytt folk som tittar in på bloggen. Det är ni som håller min motivation uppe så jag orkar driva den här bloggen! Tack så mycket alla läsare, ni är grrrrrreat ;)

Kommentarer
Postat av: Palle

Jo vi kommer nog att sakna Lasse men klubben har väl fler krafter att ta fram ???



PS!

Säj inget till Mats om de där med andra klubb tjofräset... tänk på hjärtat!

2009-08-27 @ 11:30:52
Postat av: Mikael Nilsson

Klart att ni inte åker ur. Jag har ju tippat både Oskarshamn och Nybro efter er...

2009-08-27 @ 18:42:18
URL: http://olandsss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0